Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Pealkiri: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)
Autor: Мороз, Василина Романівна
Ilmumisaasta: 18-juu-2014
Date of entry: 18-juu-2014
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Märksõnad: 8.03050701
маркетинг
Kokkuvõte: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Kirjeldus: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Content type: Other
Asub kollektsiooni(de)s:8.03050701 — маркетинг

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Анотація.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid