Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Titel: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)
Autor(en): Мороз, Василина Романівна
Erscheinungsdatum: 18-Jun-2014
Date of entry: 18-Jun-2014
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Stichwörter: 8.03050701
маркетинг
Zusammenfassung: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Beschreibung: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Content type: Other
Enthalten in den Sammlungen:8.03050701 — маркетинг

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Анотація.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge