Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Título : АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)
Autor : Мороз, Василина Романівна
Fecha de publicación : 18-jun-2014
Date of entry: 18-jun-2014
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Palabras clave : 8.03050701
маркетинг
Resumen : АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Descripción : Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Content type: Other
Aparece en las colecciones: 8.03050701 — маркетинг

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Анотація.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador