Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Títol: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»)
Autor: Мороз, Василина Романівна
Data de publicació: 18-de -2014
Date of entry: 18-de -2014
Editorial: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Paraules clau: 8.03050701
маркетинг
Resum: АНОТАЦІЯ Мороз В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Descripció: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах досліджень поведінки споживачів (на прикладі ПАТ «ТерА»).
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3127
Content type: Other
Apareix a les col·leccions:8.03050701 — маркетинг

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Анотація.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador