Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Tittel: Анотація МР Андрійчук Г.Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»)
Alternative titler: Influence of marketing tool is on the management of industrial enterprise a competitiveness (on the example of «Obolon' of Krasylivske»)
Authors: Андрійчук, Ганна Іванівна
Utgivelsesdato: 16-jun-2014
Date of entry: 16-jun-2014
Forlag: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Emneord: 8.03050701
маркетинг
Abstrakt: Розроблено рекомендації щодо формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»в умовах маркетингової орієнтації. Проаналізовано комплексну систему впливу маркетингового інструментарію даного підприємства з метою забезпечення конкурентних переваг на ринку. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП ПАТ «Оболонь Красилівське», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Beskrivelse: Анотація МР Андрійчук Г. «Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства»(на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське») –Рукопис.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Content type: Thesis
Vises i samlingene:8.03050701 — маркетинг

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Анотація.docx15,23 kBMicrosoft Word XMLVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy