Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Název: Анотація МР Андрійчук Г.Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»)
Další názvy: Influence of marketing tool is on the management of industrial enterprise a competitiveness (on the example of «Obolon' of Krasylivske»)
Autoři: Андрійчук, Ганна Іванівна
Datum vydání: 16-čer-2014
Date of entry: 16-čer-2014
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Klíčová slova: 8.03050701
маркетинг
Abstrakt: Розроблено рекомендації щодо формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»в умовах маркетингової орієнтації. Проаналізовано комплексну систему впливу маркетингового інструментарію даного підприємства з метою забезпечення конкурентних переваг на ринку. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП ПАТ «Оболонь Красилівське», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Popis: Анотація МР Андрійчук Г. «Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства»(на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське») –Рукопис.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Content type: Thesis
Vyskytuje se v kolekcích:8.03050701 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Анотація.docx15,23 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora