Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Título : Анотація МР Андрійчук Г.Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»)
Otros títulos : Influence of marketing tool is on the management of industrial enterprise a competitiveness (on the example of «Obolon' of Krasylivske»)
Autor : Андрійчук, Ганна Іванівна
Fecha de publicación : 16-jun-2014
Date of entry: 16-jun-2014
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Palabras clave : 8.03050701
маркетинг
Resumen : Розроблено рекомендації щодо формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»в умовах маркетингової орієнтації. Проаналізовано комплексну систему впливу маркетингового інструментарію даного підприємства з метою забезпечення конкурентних переваг на ринку. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП ПАТ «Оболонь Красилівське», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Descripción : Анотація МР Андрійчук Г. «Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства»(на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське») –Рукопис.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Content type: Thesis
Aparece en las colecciones: 8.03050701 — маркетинг

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Анотація.docx15,23 kBMicrosoft Word XMLVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Admin Tools