Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
タイトル: Анотація МР Андрійчук Г.Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»)
その他のタイトル: Influence of marketing tool is on the management of industrial enterprise a competitiveness (on the example of «Obolon' of Krasylivske»)
著者: Андрійчук, Ганна Іванівна
発行日: 16-6月-2014
Date of entry: 16-6月-2014
出版者: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
キーワード: 8.03050701
маркетинг
抄録: Розроблено рекомендації щодо формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»в умовах маркетингової орієнтації. Проаналізовано комплексну систему впливу маркетингового інструментарію даного підприємства з метою забезпечення конкурентних переваг на ринку. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП ПАТ «Оболонь Красилівське», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
記述: Анотація МР Андрійчук Г. «Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства»(на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське») –Рукопис.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Content type: Thesis
出現コレクション:8.03050701 — маркетинг

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Анотація.docx15,23 kBMicrosoft Word XML見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Administrationswerkzeuge