Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Заглавие: Анотація МР Андрійчук Г.Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»)
Други Заглавия: Influence of marketing tool is on the management of industrial enterprise a competitiveness (on the example of «Obolon' of Krasylivske»)
Автори: Андрійчук, Ганна Іванівна
Дата на Публикуване: 16-Юни-2014
Date of entry: 16-Юни-2014
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Ключови Думи: 8.03050701
маркетинг
Резюме: Розроблено рекомендації щодо формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»в умовах маркетингової орієнтації. Проаналізовано комплексну систему впливу маркетингового інструментарію даного підприємства з метою забезпечення конкурентних переваг на ринку. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП ПАТ «Оболонь Красилівське», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Описание: Анотація МР Андрійчук Г. «Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства»(на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське») –Рукопис.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Content type: Thesis
Показва се в Колекции:8.03050701 — маркетинг

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Анотація.docx15,23 kBMicrosoft Word XMLИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Administrasjonsverktøy