Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Titolo: Анотація МР Андрійчук Г.Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»)
Titoli alternativi: Influence of marketing tool is on the management of industrial enterprise a competitiveness (on the example of «Obolon' of Krasylivske»)
Autori: Андрійчук, Ганна Іванівна
Data: 16-giu-2014
Date of entry: 16-giu-2014
Editore: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Parole chiave: 8.03050701
маркетинг
Abstract: Розроблено рекомендації щодо формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»в умовах маркетингової орієнтації. Проаналізовано комплексну систему впливу маркетингового інструментарію даного підприємства з метою забезпечення конкурентних переваг на ринку. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП ПАТ «Оболонь Красилівське», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Descrizione: Анотація МР Андрійчук Г. «Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства»(на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське») –Рукопис.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Content type: Thesis
È visualizzato nelle collezioni:8.03050701 — маркетинг

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Анотація.docx15,23 kBMicrosoft Word XMLVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Narzędzia administratora