Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Pealkiri: Анотація МР Андрійчук Г.Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»)
Teised pealkirjad: Influence of marketing tool is on the management of industrial enterprise a competitiveness (on the example of «Obolon' of Krasylivske»)
Autor: Андрійчук, Ганна Іванівна
Ilmumisaasta: 16-juu-2014
Date of entry: 16-juu-2014
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Märksõnad: 8.03050701
маркетинг
Kokkuvõte: Розроблено рекомендації щодо формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»в умовах маркетингової орієнтації. Проаналізовано комплексну систему впливу маркетингового інструментарію даного підприємства з метою забезпечення конкурентних переваг на ринку. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП ПАТ «Оболонь Красилівське», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Kirjeldus: Анотація МР Андрійчук Г. «Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства»(на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське») –Рукопис.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Content type: Thesis
Asub kollektsiooni(de)s:8.03050701 — маркетинг

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Анотація.docx15,23 kBMicrosoft Word XMLVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid