このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorАндрійчук, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2014-06-16T09:46:48Z-
dc.date.available2014-06-16T09:46:48Z-
dc.date.issued2014-06-16T09:46:48Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121-
dc.descriptionАнотація МР Андрійчук Г. «Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства»(на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське») –Рукопис.uk
dc.description.abstractРозроблено рекомендації щодо формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»в умовах маркетингової орієнтації. Проаналізовано комплексну систему впливу маркетингового інструментарію даного підприємства з метою забезпечення конкурентних переваг на ринку. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП ПАТ «Оболонь Красилівське», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАнотація МР Андрійчук Г.Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»)uk
dc.title.alternativeInfluence of marketing tool is on the management of industrial enterprise a competitiveness (on the example of «Obolon' of Krasylivske»)uk
dc.typeThesisuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
出現コレクション:8.03050701 — маркетинг

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Анотація.docx15,23 kBMicrosoft Word XML見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール