Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Title: Анотація МР Андрійчук Г.Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»)
Other Titles: Influence of marketing tool is on the management of industrial enterprise a competitiveness (on the example of «Obolon' of Krasylivske»)
Authors: Андрійчук, Ганна Іванівна
Issue Date: 16-Jun-2014
Date of entry: 16-Jun-2014
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Keywords: 8.03050701
маркетинг
Abstract: Розроблено рекомендації щодо формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства ДП ПАТ «Оболонь Красилівське»в умовах маркетингової орієнтації. Проаналізовано комплексну систему впливу маркетингового інструментарію даного підприємства з метою забезпечення конкурентних переваг на ринку. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП ПАТ «Оболонь Красилівське», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Description: Анотація МР Андрійчук Г. «Вплив маркетингового інструментарію на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства»(на прикладі ДП ПАТ «Оболонь Красилівське») –Рукопис.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3121
Content type: Thesis
Appears in Collections:8.03050701 — маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Анотація.docx15,23 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools