Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
Titel: Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій)
Författare: Стус, Володимир Володимирович
Bibliographic description (Ukraine): Стус В.В. : Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій).Дипломна робота магістра за спеціальністю 8.18010012 — управління інноваційною діяльністю. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017.
Utgivningsdatum: 2017
Date of entry: 13-mar-2017
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Nyckelord: 8.18010012
управління інноваційною діяльністю
Sammanfattning: Прямий продаж – це продаж товарів широкого вжитку та послуг безпосередньо споживачам на принципах індивідуальних контактів, як правило, у помешканні клієнта, в його офісі або інших місцях, поза розташуванням постійних місць торгівлі. Прямий продаж, зазвичай, вимагає проведення презентації чи демонстрації товару, під час якої продавець надає клієнту всю необхідну інформацію про цей товар.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
ISSN: uk
Content type: Thesis
Samling:8.18010012 — управління інноваційною діяльністю

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Стус.doc32,5 kBMicrosoft WordVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Offer Gweinyddol