Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
Назва: Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій)
Автори: Стус, Володимир Володимирович
Бібліографічний опис: Стус В.В. : Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій).Дипломна робота магістра за спеціальністю 8.18010012 — управління інноваційною діяльністю. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 13-бер-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Теми: 8.18010012
управління інноваційною діяльністю
Короткий огляд (реферат): Прямий продаж – це продаж товарів широкого вжитку та послуг безпосередньо споживачам на принципах індивідуальних контактів, як правило, у помешканні клієнта, в його офісі або інших місцях, поза розташуванням постійних місць торгівлі. Прямий продаж, зазвичай, вимагає проведення презентації чи демонстрації товару, під час якої продавець надає клієнту всю необхідну інформацію про цей товар.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
ISSN: uk
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.18010012 — управління інноваційною діяльністю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стус.doc32,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора