Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
Tytuł: Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій)
Authors: Стус, Володимир Володимирович
Bibliographic description (Ukraine): Стус В.В. : Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій).Дипломна робота магістра за спеціальністю 8.18010012 — управління інноваційною діяльністю. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017.
Data wydania: 2017
Date of entry: 13-mar-2017
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Słowa kluczowe: 8.18010012
управління інноваційною діяльністю
Abstract: Прямий продаж – це продаж товарів широкого вжитку та послуг безпосередньо споживачам на принципах індивідуальних контактів, як правило, у помешканні клієнта, в його офісі або інших місцях, поза розташуванням постійних місць торгівлі. Прямий продаж, зазвичай, вимагає проведення презентації чи демонстрації товару, під час якої продавець надає клієнту всю необхідну інформацію про цей товар.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
ISSN: uk
Typ zawartości: Thesis
Występuje w kolekcjach:8.18010012 — управління інноваційною діяльністю

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Стус.doc32,5 kBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora