Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
Titre: Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій)
Auteur(s): Стус, Володимир Володимирович
Bibliographic description (Ukraine): Стус В.В. : Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій).Дипломна робота магістра за спеціальністю 8.18010012 — управління інноваційною діяльністю. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017.
Date de publication: 2017
Date of entry: 13-mar-2017
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Mots-clés: 8.18010012
управління інноваційною діяльністю
Résumé: Прямий продаж – це продаж товарів широкого вжитку та послуг безпосередньо споживачам на принципах індивідуальних контактів, як правило, у помешканні клієнта, в його офісі або інших місцях, поза розташуванням постійних місць торгівлі. Прямий продаж, зазвичай, вимагає проведення презентації чи демонстрації товару, під час якої продавець надає клієнту всю необхідну інформацію про цей товар.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
ISSN: uk
Content type: Thesis
Collection(s) :8.18010012 — управління інноваційною діяльністю

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Стус.doc32,5 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration