Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
Título : Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій)
Autor : Стус, Володимир Володимирович
Bibliographic description (Ukraine): Стус В.В. : Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій).Дипломна робота магістра за спеціальністю 8.18010012 — управління інноваційною діяльністю. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017.
Fecha de publicación : 2017
Date of entry: 13-mar-2017
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Palabras clave : 8.18010012
управління інноваційною діяльністю
Resumen : Прямий продаж – це продаж товарів широкого вжитку та послуг безпосередньо споживачам на принципах індивідуальних контактів, як правило, у помешканні клієнта, в його офісі або інших місцях, поза розташуванням постійних місць торгівлі. Прямий продаж, зазвичай, вимагає проведення презентації чи демонстрації товару, під час якої продавець надає клієнту всю необхідну інформацію про цей товар.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
ISSN : uk
Content type: Thesis
Aparece en las colecciones: 8.18010012 — управління інноваційною діяльністю

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Стус.doc32,5 kBMicrosoft WordVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Administrationswerkzeuge