Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
Teitl: Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій)
Awduron: Стус, Володимир Володимирович
Bibliographic description (Ukraine): Стус В.В. : Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій).Дипломна робота магістра за спеціальністю 8.18010012 — управління інноваційною діяльністю. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017.
Dyddiad Cyhoeddi: 2017
Date of entry: 13-Mar-2017
Cyhoeddwr: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Allweddeiriau: 8.18010012
управління інноваційною діяльністю
Crynodeb: Прямий продаж – це продаж товарів широкого вжитку та послуг безпосередньо споживачам на принципах індивідуальних контактів, як правило, у помешканні клієнта, в його офісі або інших місцях, поза розташуванням постійних місць торгівлі. Прямий продаж, зазвичай, вимагає проведення презентації чи демонстрації товару, під час якої продавець надає клієнту всю необхідну інформацію про цей товар.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
ISSN: uk
Content type: Thesis
Ymddengys yng Nghasgliadau:8.18010012 — управління інноваційною діяльністю

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
Стус.doc32,5 kBMicrosoft WordGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Narzędzia administratora