Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
Título: Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій)
Autor: Стус, Володимир Володимирович
Bibliographic description (Ukraine): Стус В.В. : Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій).Дипломна робота магістра за спеціальністю 8.18010012 — управління інноваційною діяльністю. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017.
Data: 2017
Date of entry: 13-Mar-2017
Editora: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Palavras-chave: 8.18010012
управління інноваційною діяльністю
Resumo: Прямий продаж – це продаж товарів широкого вжитку та послуг безпосередньо споживачам на принципах індивідуальних контактів, як правило, у помешканні клієнта, в його офісі або інших місцях, поза розташуванням постійних місць торгівлі. Прямий продаж, зазвичай, вимагає проведення презентації чи демонстрації товару, під час якої продавець надає клієнту всю необхідну інформацію про цей товар.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
ISSN: uk
Content type: Thesis
Aparece nas colecções:8.18010012 — управління інноваційною діяльністю

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Стус.doc32,5 kBMicrosoft WordVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas