Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
Títol: Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій)
Autor: Стус, Володимир Володимирович
Bibliographic description (Ukraine): Стус В.В. : Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій).Дипломна робота магістра за спеціальністю 8.18010012 — управління інноваційною діяльністю. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017.
Data de publicació: 2017
Date of entry: 13-de -2017
Editorial: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Paraules clau: 8.18010012
управління інноваційною діяльністю
Resum: Прямий продаж – це продаж товарів широкого вжитку та послуг безпосередньо споживачам на принципах індивідуальних контактів, як правило, у помешканні клієнта, в його офісі або інших місцях, поза розташуванням постійних місць торгівлі. Прямий продаж, зазвичай, вимагає проведення презентації чи демонстрації товару, під час якої продавець надає клієнту всю необхідну інформацію про цей товар.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
ISSN: uk
Content type: Thesis
Apareix a les col·leccions:8.18010012 — управління інноваційною діяльністю

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Стус.doc32,5 kBMicrosoft WordVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Narzędzia administratora