Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorСтус, Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2017-03-13T08:46:34Z-
dc.date.available2017-03-13T08:46:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтус В.В. : Розробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій).Дипломна робота магістра за спеціальністю 8.18010012 — управління інноваційною діяльністю. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017.uk
dc.identifier.issnuk-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19573-
dc.description.abstractПрямий продаж – це продаж товарів широкого вжитку та послуг безпосередньо споживачам на принципах індивідуальних контактів, як правило, у помешканні клієнта, в його офісі або інших місцях, поза розташуванням постійних місць торгівлі. Прямий продаж, зазвичай, вимагає проведення презентації чи демонстрації товару, під час якої продавець надає клієнту всю необхідну інформацію про цей товар.uk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя-
dc.subject8.18010012-
dc.subjectуправління інноваційною діяльністю-
dc.titleРозробка інноваційної стратегії власного бізнесу на засадах мережевого маркетингу підприємства (на прикладі Бізнес-центру новітніх технологій)uk
dc.typeThesisuk
dc.coverage.countryUAuk
Ebben a gyűjteményben:8.18010012 — управління інноваційною діяльністю

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Стус.doc32,5 kBMicrosoft WordMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools