Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Titel: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Övriga titlar: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Författare: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Utgivningsdatum: 10-nov-2011
Date of entry: 3-dec-2011
Utgivare: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Nyckelord: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Serie/rapport nr.: Випуск 2 (5);
Sammanfattning: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Samling:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFVisa/Öppna
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuVisa/Öppna
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!