Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Заглавие: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Други Заглавия: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Автори: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Дата на Публикуване: 10-Ное-2011
Date of entry: 3-Дек-2011
Издател: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Ключови Думи: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Серия/Отчет но.: Випуск 2 (5);
Резюме: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Показва се в Колекции:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuИзглед/Отваряне
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.