Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Titel: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Sonstige Titel: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Autor(en): Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Erscheinungsdatum: 10-Nov-2011
Date of entry: 3-Dez-2011
Herausgeber: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Stichwörter: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Serie/Report Nr.: Випуск 2 (5);
Zusammenfassung: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.