Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесніков, Андрій Павловичuk
dc.contributor.authorКолесников, Андрей Павловичru
dc.contributor.authorKolesnikov, Andriy Pavlovychen
dc.contributor.authorШульгат, Ніна-
dc.contributor.authorШульгат, Нина-
dc.contributor.authorShulhat, Nina-
dc.date.accessioned2011-12-03T13:25:30Z-
dc.date.available2011-12-03T13:25:30Z-
dc.date.issued2011-11-10-
dc.identifier.citationКолесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503-
dc.description.abstractОхарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.uk
dc.description.abstractSummarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.uk
dc.description.abstractОхарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТу, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (5);-
dc.subjectнейромаркетингuk
dc.subjectмерчандайзингuk
dc.subjectаромамаркетингuk
dc.titleНейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення брендуuk
dc.title.alternativeНейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление брендаuk
dc.title.alternativeNeuromarketing: brand new tools identificationuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuПереглянути/відкрити
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.