Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorКолесніков, Андрій Павловичuk
dc.contributor.authorКолесников, Андрей Павловичru
dc.contributor.authorKolesnikov, Andriy Pavlovychen
dc.contributor.authorШульгат, Ніна-
dc.contributor.authorШульгат, Нина-
dc.contributor.authorShulhat, Nina-
dc.date.accessioned2011-12-03T13:25:30Z-
dc.date.available2011-12-03T13:25:30Z-
dc.date.issued2011-11-10-
dc.identifier.citationКолесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503-
dc.description.abstractОхарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.uk
dc.description.abstractSummarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.uk
dc.description.abstractОхарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТу, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (5);-
dc.subjectнейромаркетингuk
dc.subjectмерчандайзингuk
dc.subjectаромамаркетингuk
dc.titleНейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення брендуuk
dc.title.alternativeНейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление брендаuk
dc.title.alternativeNeuromarketing: brand new tools identificationuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk
È visualizzato nelle collezioni:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFVisualizza/apri
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuVisualizza/apri
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.