Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Tytuł: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Inne tytuły: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Authors: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Cytat: Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Data wydania: 10-lis-2011
Date of entry: 3-gru-2011
Wydawca: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Słowa kluczowe: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Seria / Raport nr: Випуск 2 (5);
Abstract: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi