Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Title: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Other Titles: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Authors: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Issue Date: 10-Nov-2011
Date of entry: 3-Dec-2011
Publisher: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Keywords: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Series/Report no.: Випуск 2 (5);
Abstract: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFView/Open
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuView/Open
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.