Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Título : Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Otros títulos : Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Autor : Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Fecha de publicación : 10-nov-2011
Date of entry: 3-dic-2011
Editorial : ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Palabras clave : нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Citación : Випуск 2 (5);
Resumen : Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN : 2223-3822
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuVisualizar/Abrir
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.