Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Tittel: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Alternative titler: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Authors: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Utgivelsesdato: 10-nov-2011
Date of entry: 3-des-2011
Forlag: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Emneord: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Serie/Rapport nr.: Випуск 2 (5);
Abstrakt: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vises i samlingene:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFVis/Åpne
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuVis/Åpne
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright