Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Título: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Outros títulos: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Authors: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Data de edición: 10-Nov-2011
Date of entry: 3-Dec-2011
Editor: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Palabras chave: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Nº Serie/Informe: Випуск 2 (5);
Resumo: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsЖурнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFVer/abrir
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuVer/abrir
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados