Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Titre: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Autre(s) titre(s): Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Auteur(s): Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Date de publication: 10-nov-2011
Date of entry: 3-déc-2011
Editeur: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Mots-clés: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Collection/Numéro: Випуск 2 (5);
Résumé: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Collection(s) :Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuVoir/Ouvrir
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.