Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Teitl: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Teitlau Eraill: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Awduron: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Dyddiad Cyhoeddi: 10-Nov-2011
Date of entry: 3-Dec-2011
Cyhoeddwr: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Allweddeiriau: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
rhif Cyfres/Adroddiad: Випуск 2 (5);
Crynodeb: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFGweld/Agor
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuGweld/Agor
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.