このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

タイトル: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
その他のタイトル: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
著者: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
発行日: 10-11月-2011
Date of entry: 3-12月-2011
出版者: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
キーワード: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
シリーズ番号/レポート番号: Випуск 2 (5);
抄録: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDF見る/開く
11kapiob.djvu102,88 kBDjVu見る/開く
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。