Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Pealkiri: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Teised pealkirjad: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Autor: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Ilmumisaasta: 10-nov-2011
Date of entry: 3-det-2011
Kirjastaja: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Märksõnad: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Series/Report no.: Випуск 2 (5);
Kokkuvõte: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFVaata/Ava
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuVaata/Ava
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.