Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

Başlık: Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Diğer Başlıklar: Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
Yazarlar: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
Yayın Tarihi: 30-May-2011
Date of entry: 5-Tem-2011
Yayıncı: ТНТУ
UDC: 658.89:004
Anahtar kelimeler: концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Özet: У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFGöster/Aç
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuGöster/Aç
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.