このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

タイトル: Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
その他のタイトル: Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
著者: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
発行日: 30-5月-2011
Date of entry: 5-7月-2011
出版者: ТНТУ
UDC: 658.89:004
キーワード: концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
抄録: У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDF見る/開く
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVu見る/開く
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。