Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Володимир Леонідович-
dc.contributor.authorГевко, Владимир Леонидович-
dc.contributor.authorGevko, Volodymyr Leonidovych-
dc.date.accessioned2011-07-05T09:33:18Z-
dc.date.available2011-07-05T09:33:18Z-
dc.date.issued2011-05-30-
dc.identifier.citationГевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.subjectконцепція клієнтоорієнтованостіuk
dc.subjectуправління взаємовідносинами з клієнтамиuk
dc.subjectінформаційна система підприємстваuk
dc.subjectінформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтамиuk
dc.titleСистема інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтамиuk
dc.title.alternativeСистема информационного обеспечения взаимоотношений с клиентамиuk
dc.title.alternativeCustomer relationship information systemuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.89:004uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuПереглянути/відкрити
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.