Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

Заглавие: Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Други Заглавия: Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
Автори: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
Дата на Публикуване: 30-Май-2011
Date of entry: 5-Юли-2011
Издател: ТНТУ
UDC: 658.89:004
Ключови Думи: концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Резюме: У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Показва се в Колекции:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuИзглед/Отваряне
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.