Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

Títol: Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Altres títols: Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
Autor: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
Data de publicació: 30-de -2011
Date of entry: 5-de -2011
Editorial: ТНТУ
UDC: 658.89:004
Paraules clau: концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Resum: У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFVeure/Obrir
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuVeure/Obrir
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.