Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

Título : Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Otros títulos : Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
Autor : Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
Fecha de publicación : 30-may-2011
Date of entry: 5-jul-2011
Editorial : ТНТУ
UDC: 658.89:004
Palabras clave : концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Resumen : У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN : 2223-3822
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuVisualizar/Abrir
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.