Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

Titre: Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Autre(s) titre(s): Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
Auteur(s): Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
Date de publication: 30-mai-2011
Date of entry: 5-jui-2011
Editeur: ТНТУ
UDC: 658.89:004
Mots-clés: концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Résumé: У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Collection(s) :Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuVoir/Ouvrir
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.