กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

ชื่อเรื่อง: Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
ผู้แต่ง: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
วันที่เผยแพร่: 30-พฤษ-2011
Date of entry: 5-กรก-2011
สำนักพิมพ์: ТНТУ
UDC: 658.89:004
คำสำคัญ: концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
บทคัดย่อ: У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFดู/เปิด
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuดู/เปิด
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น