Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

Tytuł: Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Inne tytuły: Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
Authors: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Cytat: Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
Data wydania: 30-maj-2011
Date of entry: 5-lip-2011
Wydawca: ТНТУ
UDC: 658.89:004
Słowa kluczowe: концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Abstract: У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi