Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

Titel: Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Sonstige Titel: Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
Autor(en): Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
Erscheinungsdatum: 30-Mai-2011
Date of entry: 5-Jul-2011
Herausgeber: ТНТУ
UDC: 658.89:004
Stichwörter: концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Zusammenfassung: У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.