Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

Title: Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Other Titles: Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
Authors: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
Issue Date: 30-máj-2011
Date of entry: 5-júl-2011
Publisher: ТНТУ
UDC: 658.89:004
Keywords: концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Abstract: У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!