Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
УДК
Дати збереження
Типи вмісту
Мови
Журнали/збірники
Конференції/заходи
Видання, що містить
ISSN
Видавництва
Приналежності
Ступені дисертацій
Градації дисертацій
Дисципліни дисертацій
Дисертаційні ради
Установи захисту дисертацій
Дати подання
Довідка
Мова
中文
українська
Türkçe
ไทย
svenska
português
polski
norsk
日本語
italiano
Bahasa Indonesia
magyar
Galician
français
Basque
Eesti
español
Ελληνικά
Deutsch
Welsh
čeština
català
български
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя
Перегляд зібрання за групою - Автори Бурліцька, Оксана Петрівна
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 43 до 62 із 104
< назад
далі >
Тип
Дата випуску
Дата внесення
Назва
Автор(и)
Learning Object
2015
7-чер-2016
Методичні вказівки для проходження ознайомчої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»
Бурліцька, Оксана Петрівна
;
Семенюк, Світлана Богданівна
Methodical recommendations
2021
22-чер-2021
Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.
Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations
2019
5-гру-2019
Методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів із дисципліни "Мерчандайзинг" для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг"
Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations
2020
28-січ-2021
Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів із дисципліни «Маркетингове ціноутворення» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations
2019
5-гру-2019
Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів спеціальності 075 "Маркетинг"
Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations
2019
5-гру-2019
Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Рекламний менеджмент" для (магістрів)
Бурліцька, Оксана Петрівна
Conference Abstract
30-лис-2023
28-лют-2024
Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажах
Бурліцька, Оксана Петрівна
;
Burlitska, Oksana
Handbook
9-жов-2019
30-жов-2019
Навчальний посібник для виконання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Піняк, Ірина Любомирівна
;
Бурліцька, Оксана Петрівна
;
Шпилик, Світлана Василівна
;
Рожко, Наталія Ярославівна
;
Оксентюк, Богдана Андріївна
;
Міщук, Оксана Іванівна
;
Голда, Надія Михайлівна
;
Краузе, Ольга Ігорівна
;
Семенюк, Світлана Богданівна
;
Якимишин, Лілія Ярославівна
;
Фалович, Володимир Андрійович
Learning Object
тра-2017
11-чер-2017
Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Бурліцька, Оксана Петрівна
;
Краузе, Ольга Ігорівна
;
Федорович, Роман Володимирович
;
Оксентюк, Богдана Андріївна
;
Фалович, Володимир Андрійович
;
Міщук, Оксана Іванівна
;
Якимишин, Лілія Ярославівна
Handbook
бер-2018
11-тра-2018
Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Федорович, Роман Володимирович
;
Бурліцька, Оксана Петрівна
;
Краузе, Ольга Ігорівна
;
Оксентюк, Богдана Андріївна
;
Семенюк, Світлана Богданівна
;
Фалович, Володимир Андрійович
;
Якимишин, Лілія Ярославівна
Learning Object
19-тра-2016
24-тра-2016
Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Краузе, Ольга Ігорівна
;
Федорович, Роман Володимирович
;
Борисова, Тетяна Михайлівна
;
Бурліцька, Оксана Петрівна
;
Оксентюк, Богдана Андріївна
;
Фалович, Володимир Андрійович
;
Якимишин, Лілія Ярославівна
;
Міщук, Оксана Іванівна
Handbook
тра-2019
27-чер-2019
Навчально - методичний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Фалович, Володимир Андрійович
;
Якимишин, Лілія Ярославівна
;
Семенюк, Світлана Богданівна
;
Бурліцька, Оксана Петрівна
;
Краузе, Ольга Ігорівна
;
Оксентюк, Богдана Андріївна
;
Рожко, Наталія Ярославівна
;
Міщук, Оксана Іванівна
Methodical recommendations
2019
5-гру-2019
Навчально-методичні матеріали для самостійної роботи студентів з курсу "Поведінка споживачів" для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання
Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations
2019
5-гру-2019
Опорний конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations
2019
5-гру-2019
Опорний конспект лекцій із дисципліни "Поведінка споживачів" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations
2019
5-гру-2019
Опорний конспект лекцій із дисципліни «Мерчандайзинг» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Бурліцька, Оксана Петрівна
Conference Abstract
9-лис-2018
6-гру-2018
Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії вибору
Крет, Тетяна
;
Бурліцька, Оксана Петрівна
;
Kret, Tatyana
;
Burlitska, Oksana
Conference Abstract
20-гру-2017
31-бер-2018
Основні елементи програми мерчандайзингу
Пушкаренко, Віталій
;
Бурліцька, Оксана Петрівна
;
Pyshkarenko, Vitaliy
;
Burlitska, Oxana
Conference Abstract
3-лис-2023
1-гру-2023
Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів у системі маркетингу підприємства
Бурліцька, Оксана Петрівна
;
Шоломейчук, Сергій
;
Burlitska, Oksana
;
Sholomeichuk, Serhii
Conference Abstract
5-лис-2022
15-гру-2022
Особливості контент-маркетингу під час війни
Бурліцька, Оксана Петрівна
;
Burlitska, Oksana