Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42958

Назва: Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів у системі маркетингу підприємства
Інші назви: Features of the complex of information and communication tools in the enterprise marketing system
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Шоломейчук, Сергій
Burlitska, Oksana
Sholomeichuk, Serhii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів у системі маркетингу підприємства / Оксана Бурліцька, Сергій Шоломейчук // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 140–142. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Bibliographic description: Burlitska O., Sholomeichuk S. (2023) Osoblyvosti kompleksu informatsiino-komunikatsiinykh instrumentiv u systemi marketynhu pidpryiemstva [Features of the complex of information and communication tools in the enterprise marketing system]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 140-142 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Конференція/захід: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 3-лис-2023
Дата внесення: 1-гру-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 3 листопада 2023 року
3 November 2023
УДК: 338.48
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 140-142
Початкова сторінка: 140
Кінцева сторінка: 142
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42958
ISBN: 978-617-7875-68-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
© ФОП Паляниця В.А., 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.investplan.com.ua/pdf/19-20_2020/12.pdf
Перелік літератури: 1. Лементовська В. А., Харенко А. О. Інноваційні форми комунікаційної діяльності в маркетингу. Інвестиції: практика та досвід. Економічна наука. Вип.19 (20), 2020. С. 60-65. URL:http://www.investplan.com.ua/pdf/19-20_2020/12.pdf.
References: 1. Lementovska V. A., Kharenko A. O. Innovatsiini formy komunikatsiinoi diialnosti v marketynhu. Investytsii: praktyka ta dosvid. Ekonomichna nauka. Iss.19 (20), 2020. P. 60-65. URL:http://www.investplan.com.ua/pdf/19-20_2020/12.pdf.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.