Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Tytuł: Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів
Authors: Маркович, Ірина
Cytat: Маркович І. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022, с.158-159
Data wydania: 2022
Date of entry: 16-gru-2022
Kraj (kod): UA
Zakres stron: 158-159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
2022_11_збірник.pdf365,18 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora