Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Title: Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів
Authors: Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022, с.158-159
Issue Date: 2022
Date of entry: 16-Des-2022
Country (code): UA
Page range: 158-159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_11_збірник.pdf365,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools